..

Ibland är det bara svårt helt enkelt.

Och ibland måste man få vara lite ledsen och ensam,
för att sen komma ihåg och uppskatta när man är glad och dom nära och kära man har omkring sig lite mer.
<3

Ibland känner jag att jag bara skulle vilja vara ensam, för att kunna sitta och fundera lite grann.
Men när jag väl sitter här helt själv, och tänker.. då blir allting bara så jobbigt istället.
Då saknar jag att ha någon hos mig, som kan få mig att inte tänka på allting.

Men verkligheten hinner ändå ifatt en till slut..

Vad skulle jag göra utan er egentligen?
ingenting.
Jag skulle nog bara sitta hemma framför min förbaskade dator och glo.
Kanske gå ut en runda nån gång ibland för att verka lite duktig iaf.


// Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ensamheten är hemsk, men precis som du skriver så ger den så mkt ändå för då uppskattar man närheten man får av sina när och kära mer!



Jag älskar att vara nära dig, blir fan gladare bara av att du loggar in på msn <3

Hur fan ska jag kanske kunna lämna dig och Ida ? :'(

buhu.. <3

2009-04-14 @ 22:02:52
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Postat av: Robba

Usch, det suger att vara ensam :( Jag skulle fan aldrig klara mig utan dig ! Åk aldrig ifrån mig!! <3

2009-04-15 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0