:)

Nehe, om man skulle börja vara duktig igen och gå ut och gå varje dag.
Minst 30 min!

Har gått promenad med Ellen både igår och idag :)
Känns riktigt skönt!

Idag gick vi till ett stall som ligger en liten bit här ifrån, och hälsade på hästarna som går där :)
såå fina! Jag skulle så otroligt gärna vilja ha ett eget husdjur. Helst en hund, som nog dom flesta som känner mig vet xD! men en häst skulle inte sitta fel! :D




Man ska bara försöka hålla i gång det, på riktigt den här gången :)

I morron bär det av till Ellen och Baby <3
Ska gå till köris och plugga lite och snacka om lite grejer.

Hoppas att allt går vägen! Då blir jag happypuppa :)
Så håll era söta tummar för mig. Tack! ^^

Fick farmors gamla plattskärm idag också... menneee... neej tack xD!
skit liten och kass bild.. så jag skippar nog den! :)


// Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det var en mysig dag idag, hästarna gjorde mig glad och lukten fick mig att minnas barndomen :)

Tack för att du gör mig sällskap på mina promenader, det blir så himla mkt lättare då! Vi får peppa varandra helt enkelt!



Blev otroligt glad att höra att du kommer i morrn, på nåt sätt känns det lite lättare när jag vet att du är här hos oss och jag bara kan gå ner och prata med dig om jag behöver <3 och samma sak gäller dig, finns alltid här för dig puppi! Och jag ska hålla mina "små" tummar för dig, du kommer klara ditt körkort galant!



massa kärlek till dig och ett stor tack för att du är du <3

2009-04-22 @ 01:24:27
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0