WIIIE!!! :D

Jag har fått jobb nu!!
Från 4maj - 31augusti :D
Ska jobba som målare på NyköpingsHem :)
Och får 107kr / timmen ^^

Så jävla skönt att tjäna lite pengar :)
Och perfekt att få lön till metaltown! :D
Fett nice! :D

Och idag ska jag och Ellen åka med Erika och rida! :D
Det va ca 5år sen jag red sist.
Så det ska bli kul och se hur det går med det :D haha!

På lördag bär det av till Sthlm och Bounce! :D
Och äta på bamboo city, mmmm!! 

Det går frammåt nu ^^
Och jag är glad :)

<3

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också klad :) Får både din och min skull :) Fast mest för min för att ja slipper mitt jobb :P Och du har ju visst ridit på 5 år ;O



<3333

2009-04-28 @ 17:55:44
Postat av: Kim

Åh grattis! :D jag vet hur det känns, skönt som fan. Mitt kontrakt går också ut 31 augusti :)

men har du möjlighet att få förlängt eller något sånt? :D

2009-05-07 @ 18:35:16
URL: http://nosaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0