Inte länge kvar nu...

Fredagen börjar närma sig, och jag är FETT PEPP! :D

Förkylningen börjar väl gå åt bättre håll, lite små täppt i näsan och hostar lite bara,
så snart så går det nog över helt! yey.

Klockan är snart 11, så då ska Linda gå upp, sen ska vi ta en liten promenix till Konsum och köpa lite pryls. Vi ska baka svingoda kakor idag! barndomsminnen ^^

Gick på stan med Emelie i måndags och köpte lite bra saker att ha, bl.a:
Nya leggings
Grejs till ansiktet
Ett halsband
och kanske nåt mer som jag inte kommer på just nu x)

Gick på stan med Ellen igår lite också. Och då köpte jag:
Saltvattenspray
och
Läppglans

Så man ska va lite extra fin på fredag ^^ haha

Nu ska jag äta frukost och göra nåt vettigare än att sitta här.



Det vart inget bakande idag...  Konsum hade ju inga aluminiumformar...
Men sen va det ju bra att Elin hittade ju så klart sånna formar här hemma ändå.. suck.
Får väl baka i morron om man hinner med. Annars blir det en annan dag.. bajs.

fredagfredagfredagfredagfredagfredag!
// Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va du har köpt grejer älsk! Inte konstigt att du inte har pengar kvar ;) :P <3

2009-02-04 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0