Rajtantajtan!

Jag hade min första körlektion på över 1 år i måndags :)
Det gick mycket bättre än vad jag trodde, förutom att jag fick typ 4 kärringstopp innan jag ens kom iväg xD
Men efter det så gick det kalas bra ^^
Körde hem från stan i tisdags också, och testade att starta i backe för första gången, och gärna alébacken i nävekvarn.
Men det gick kanon! hoppade lite grann, men klarade det :D haha

Ellen är här hos mig nu, ligger o kollar på Grey's Anatomy just nu :)
Igår satt vi och skrattade åt våran kassa humor :D
Det är tur att man är lättroad iaf ^^

I morron ska vi till mormor o morfar och käka lite osv, sedan in till stan.
Och på fredag blir det party! Wiie <3



Förresten så har ju jag lekt lite med utseendet på min blogg! haha ^^
blev ju bättre än innan iaf :)

Ellen sitter med kudde på huvet och sniffar nällie! :D Sötis värre! 

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Mami

Fina era bloggar blev :)

Hur gör man? :O Jag vill också ha snygging bloggen!!

Har vi hittat fest till fredag? :D jag är jätte taggad!! :D lääängtar<3

2009-02-26 @ 02:34:29
Postat av: Erika

LallaTårtis <3

2009-02-26 @ 10:22:15
Postat av: Ida

Haha de e bra gumman.. Låt de inte gå ett år till nu bara =) Du msåte ju ta körkort så du kan komma och hälsa på mig nån jävla gång ;P

Puss love you<3

2009-02-26 @ 19:53:43
URL: http://purpleblackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0