Rubriken.

Nu va det länge sen jag skrev här. Men som sagt så kommer jag nog inte skriva så ofta heller så ^^

Har väl inte hänt så himla mycket i livet mer än:

I lördags så va jag och Robba hemma hos Robin (min syssling) och spelade poker, fast jag va inte med och spelade :P
Robba skötte sit mycket bra ^^ ett tag iaf ;) men kom iaf 3:a :D <3

I söndags så firade jag och Robba 1år! :'D Gosch va tiden går fort egentligen :o
Vi lagade mat. Fick bli fläskfilé med kroketter och sås, mumms ^^
och jag hoppas att det kommer bli många fler år tillsammans med dig!
Älskar dig mer än allt annat! <33

Ellen fyllde 21! GRATTIS BABEN! <3
Älskar dig gumman <3

Så på fredag blir det kalas för Ellenpellen och det kommer tamigfaan bli GRYMT! :D
Massa mysigt folk och roliga lekar :D niiice ^^

Idag måndag va jag med Emelie och knallade runt på staden :) det va mycket trevligt ^^

Och för övrigt så har jag blivit förkyld.. >< snorar och hostar, bläääk!


// Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar dig med <3



Och fredag ska bli bäst, rock n roll! :D

massa alkohol och mysiga människor, kan inte bli bättre <3

2009-02-02 @ 18:57:08
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Postat av: Robba

Älskarej bejbi <3 Jag hopas detsamma :) <3



PS. Nästa gång vinner jag pokern ;) <3

2009-02-02 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0