Dags för blogg då.

Jaha, då har jag skaffat mig en liten blogg då :P
Kommer nog inte att skriva allt för mycket här, men ska försöka så gott jag kan iaf ^^

Finns egentligen en himla massa som jag skulle vilja skriva ner här. Men jag tar lite i taget, som det kommer.

Jag skulle vilja säga förlåt till en av mina absolut Bästa vänner, Ida!
Jag vet att jag är dålig på att hålla kontakten och att jag inte verkar göra så mycket åt det :(
Jag saknar dig såå mycket! Saknar skoltiden och hur det alltid var du och jag!
Jag ska försöka ta tag i mitt liv ordentligt och rätta till allt som jag kan.
You're the best and you know it!  Älskar dig! <3

Jag och Ida <3


Jag skulle vilja tacka en annan av mina Bästa vänner, Ellen!
Tack så mycket för att jag fått lära känna dig! För att du är du och ingen annan.
Du är en underbar vän som jag hoppas få ha kvar föralltid!
Så fort som du och jag kommit nära varandra, så fort har jag nog aldrig kommit nära någon förut!
Älskar dig! <3

Ellen och Jag <3


Robba <3

Vad skulle jag göra utan dig egentligen?
Du får mig att må som bäst och gör mig så lycklig!
Det värsta är att jag har blivit så beroende av dig, utan dig hos mig, blir jag alltid så nedstämd och ledsen :(
Nu när du börjat jobba så ska jag försöka ta mig i kragen som man säger.
Jag älskar dig mest av allt! <3

Jag och Robba <3



Jag vet att jag borde tagit tag i mitt liv för länge sen. Men jag antar att jag är rädd.
Rädd för att misslyckas, rädd för att göra folk runt omkring mig besvikna, rädd för att göra mig själv besviken.
Rädd för att bli vuxen och göra allting helt själv.  Hm ja, nåt sånt är det nog...



// Sandra.

Kommentarer
Postat av: Robba

Ååååh älskling , du är så fin! Jag känner exakt likadant , och nu sitter jag här, och har ångest över att jag ska jobba imorn , och att biljäveln är trasig och det enda som kan få mig glad sitter 2,5 mil ut i skogen och inte kan komma hit :(

Och älskling du behöver inte vara rädd att misslyckas eller göra nån besviken! Du är så grymt duktig på det du gör och är det någon som säger nåt annat så får dom med mig o göra! Älskar dig gumman <3 / Din.

2009-01-18 @ 19:49:18
Postat av: Ellen

Du behöver inte tacka mig, jag är din vän för att jag vill det och för att jag tycker så himla mkt om dig! <3

Och vänner för alltid, det har jag förstått redan från början att vi kommer vara :) Du, jag och Ida hör ihop, så är det bara :) Vare sig vi vill eller inte ;) Haha! Älskar dig med gumman <3



Och en sak ska jag säga dig, man får vara rädd för livet. För det är jag också, rätt ofta faktiskt! Men jag tror man lär sig av det, huvudsaken är att vi inte är ensamma iaf! <3

2009-01-18 @ 20:05:02
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhh gumman! Förlåt själv, jag hör inte heller av mig så ofta. Jag saknar dig oxå hur mycket som helst.. Allt kändes mycket lättare när man gick i skolan. Inte massa msåten och sånt! Älskar dig massa! <3

2009-01-18 @ 20:16:46
URL: http://purpleblackheart.blogg.se/
Postat av: Ida

och du behöver inte vara rädd för att misslyckas! Visst det gör man ibland men huvudsaken är att man kan rätta till det i så fall.. Och det vet jag att du kan! Förlåt om ajg itne e världens bästa på att peppa nu... Men jag mår ju som jag gör nu! Älskar dig massa<3 och finns här om du vill prata!

2009-01-18 @ 20:22:51
Postat av: 7,8 och 9:an

Tråkigt att höra att du e rädd för att misslycka, men det gör alla nångång i livet, man lär sig av sina misstag...

Jag är lite ledsen och så, men det är inte ang. att ja inte har jobb eller nåt sånt, utan för att ja har mist min allra bästa vän, och hon verkar inte bry sig eller gör nåt nåt åt det. Antagligen så vill hon inte vara min vän (som hon borde säga isf) eller så skiter hon i det helt enkelt!



Ledsen e jag iaf.

2009-01-19 @ 18:41:21
URL: http://laughingemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0