jobba jobba jooobba :P

Första veckan på jobbet har precis passerat.
Och det känns himla skönt måste jag säga :)
Är glad över att ha gått måleriutbildningen!
Trivs med att vara ute och jobba, och att jobbet är rätt så fritt också :)

Ska bli jävligt skönt att få lön till metaltown och så också.
Så man kan köpa lite roliga prylar osv :)

På måndag börjar även Robba att jobba på samma jobb ^^
Så det ska bli skönt att ha sällskap när man går upp och åker till jobbet :)
Känns lättare så ^^
<3

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, första veckan är ganska härlig att jobba :D min första vecka var blandat, hoppade in i mitten och hann väl småvänja mig vid vad jag skulle göra ^^



Fan va schyst med sällskap tycker jag :D

2009-05-11 @ 19:14:42
URL: http://nosaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0