:)

Nu är man arbetslös igen då.. eller, har vart det i en vecka och snart 2 dagar -.-
Inte nice.

Gjorde ett grymt bra köp idag :) enligt mig själv iaf!
Äntligen har jag en systemkamera, och den är svinbra! :D
Invigde den lite idag och tog kort på blommor och lite allt möjligt ^^

Orkidé
En fin liten orkidé.

I morron kommer Ellenii hit och sleepar over! <3
Vi ska ha en ny photosession med äkta vara ^^
Det kommer bli very nice! :)
Och tur att jag kan ta 1374 bilder innan minneskortet blir fullt iaf!
Kan ju behövas, iisst?
haha.


Pupu <3

//Sandra.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Kommer bli myys som fan!

Men måste jag sova i skåpet då? (A) :D



<3

2009-09-09 @ 00:01:45
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Postat av: Robba

Ja så länge du är nöjd med kameran så är det ju bra :) haha du lär ju behöva kunna ta så mkt bilder så mkt som du fotade med din andra x) <3

2009-09-09 @ 00:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0