skitliv!

Tur att man ska må så jävla dåligt hela tiden då.
Jag vill inte ha det såhär, önskar att allting va som det brukade vara.
Känslorna är som en berg-och dalbana, som just nu bara tycks gå neråt.

Gick upp vid 10 idag, käkade inte förrens kl 6 typ.
Och då höll jag på att spy istället.
KULLIV!!!   *not*

Jag har typ inga riktiga vänner, inget jobb, inga hobbys och ingen pojkvän längre.
Allting är bara skit.
Jävligt deprimerad.
Ingen aptit över huvud taget till att äta heller.

Jag är väl egentligen inte den som brukar gnälla.
Men har aldrig mått såhär i hela mitt liv.
Och det tär så jävla hårt på mig.
Så nu är det min tur.

I'm broken.


// Sandra.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alla svårigheter tar man sig igenom tillslut. Det tar tid och det är viktigt att man ger det den tid man behöver. Maten får du ta och skärpa dig med, äta även fast du inte vill och även fast du mår illa. Mat måste du ju ha, hur ska du annars orka?



Livet är inte bara kärlek, och du vet vilka som är dina riktiga vänner! Så säg inte att du inte har några, för det HAR DU! Iaf mig :D



LÖÖV <3

2009-09-21 @ 22:34:39
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Vet att vi inte snackar speciellt ofta o vi ses aldrig typ.. O jag kanske var lite "sur" på dig i början när du o Robba blev ihop, men efter att ni var här på metaltown o jag fick chansen att lära känna dig lite så insåg jag vilken underbar tjej du är o vilken tur Robba haft som hittat dig. Han kanske kommer komma fram till samma sak som jag, o om han inte gör det, så går han som verkligen miste om något!



Alla har sina upp och ner gångar i livet, hade det inte gått ner för någon gång hade vi aldrig njutit utav när allt går bra o är toppen. Mat måste du äta, annars kommer du inte orka ta dig igenom det här, tro mig jag vet.



Nu blev det jätte lång men jag ville nog mest bara säga det att jag bryr mig o att jag ser mig som en bra vän, åtminstone, som finns för dig när du behöver det <3

2009-09-22 @ 22:53:38
Postat av: Angelina

Hej!



jag vet att vi inte har pratat med varandra på flera år men blev väldigt ledsen för din skull när jag såg vad du hade skrivit...Jag förstår definitivt hur det känns just nu, och känner igen mig på mycket av det du skrev...Men du kommer att ta dig ur det, någon gång i alla fall. Det måste få kännas jobbigt en stund innan man kan må lite bättre, så håll bara i så kommer du klara det!!!



2009-09-24 @ 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0