slut.

Jaha.... ja då va det slut på riktigt då...
Jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen.
Det gör så otroligt ont i mig just nu.
Hoppas att smärtan kan försvinna.
Men minnet av dig, av oss, kommer alltid att finnas kvar.
Jag älskar dig fortfarande, mest av allt!
Och hoppas att du en vacker dag kommer att inse att du känner som du gjorde förr.
Men jag tar inte ut nånting i förskott.
Jag har lärt mig nu att man inte ska hoppas på något för mycket.
Men jag kommer i alla fall att finnas här, kommer att vänta på den dagen så länge jag behöver.
För jag är inte redo att ge upp ännu.
Även om jag borde, så klarar jag inte det.
Det skulle göra alldeles för ont.
Jag kommer alltid att vara din!
Vare sig du vill ha mig eller inte. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Känner med dig gumman.

Jag finns alltid här när du behöver mig <3

2009-09-15 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0