Ingen rubrik.

Finns vissa som går en bra mycket på nerverna alltså.
Räcker med att man bara ser en bild eller hör dens namn så slår hjärtat fortare, händerna börjar skaka och magen säger åt mig att nu ska jag lugna mig.
Men det är inte så lätt när folk är dumma i huvet och äckliga.
Man får lust att vilja strypa någon...

Lite besviken på bikinisen som jag beställde från nelly också.
Men vad hade jag förväntat mig..?
Min kropp är väl inte gjort för att ha bikini.
Inte längre iaf.

Ska sätta mig och pilla lite i photoshop och lyssna på musik så man kan lugna ner sig.
Brukar hjälpa.


<3




Jag och Ela va ute lite förut idag och fotade.
Här är ett litet smakprov av mina bilder :)


Blommor


En liten groda


Grannens tisse


Ett träd och lite sjö
// Sandra



Kommentarer
Postat av: Elleniii

Du är den sötaste jag vet! :D

2010-05-04 @ 04:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0