rubrik

Ååh va det är skönt att sova!
Haha.
La mig vid 2 inatt och somnade kanske halv 3.
Blev väckt av pappa 12.40 när jag ställt klockan på 1 -.-
Men skönt som fan att sova rätt så mycket iaf :D
Helt ointressant kanske xD men skit samma ^^
Har inte så mycket annat att skriva. :o

Ska kolla lite på Heroes nu.
Kul som fan att kolla om från början :D
Man lägger märke till många saker som man inte tänkte på första gången man såg :)

Ska nog träna lite ikväll också!
Måste!
Måste bli bättre på det. haha

Juste! jag har bokat tatueringstid också ^^
5 Februari äre dags ^^
Wiie!



Jag satt och tog lite kort genom rutan när vi åkte in till stan x)



<3
Pupu gillar att bli pussad :) <3


//Sandra

Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw, söta ni är då :)

2010-02-01 @ 17:36:15
URL: http://lillastemaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0