Allting är så gött!

Precis gått av för den här omgången :)

Alltid trevligt med en liten bärs efter jobbet :)

Jag och Ellen är bästa teamet och jobbar så jävla bra! :D
Älskar det! Tjaffs, flumm, nagg, flumm, skratt i mängder och ännu mer flumm!
Det är vad våra nätter består av :)
Fast tjaffsar så klart inte på riktigt! ^^

Vi är bäst och jag är lycklig :)

Ikväll drar jag, pupu och svärmor på grillning hos min mami och papi!
Ska bli jävligt gott hoppas jag! :'D
Ska bli kul att träffa mormor (morfar?) och farmor också, va ett tag sen ^^

Och i morron ska vi ut och äta på OT också:)
Mycket lyx i helgen ^^

Ojojoj, hur ska jag kunna sova nu?
Inte ett dugg trött längre xD

Blir nog till att sätta på ett Andra avenyn <3 avsnitt och kolla på tills man blir trött :)

GODNATT!

Robba <33

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0