=)

Va ett tag sen man skrev.
Men orkar inte riktigt sitta och skriva ner allting som händer ^^

Va iaf djurvakt lite förra veckan med Ellen :)
Det va mysigt som tusan ^^
Bo ute på landet med massa mysiga djur.
Solade, badade och grillade också! mmm :)

Jobbade första natten i natt efter semestern också.
Kändes i kroppen att man inte vart igång på ett tag xD
Va helt slut ^^

Älskling har hjälpt mig att fixa avloppet till handfatet och satt upp en rullgardin också :)
Tack <3

Om 10 dagar är det dags att dra ner till GBG igen och kolla på Pink!
Ska bli riktigt jävla nice :)
Sen förhoppningsvis dra förbi Ullared på vägen hem :D
NICE! :D

Ochee, ingen som vill köpa min kamera?


En Casio EXILIM EX-H10, 1800 kr (jag köpte den för 2290:-)
Hd-filming, 12,1 mpx, 10x optisk zoom, köpte den 7/6-2010.
Endast använd under metaltown.
Lite skadad framtill p.g.a att jag tappat den. Men den funkar precis som vanligt ändå.


Det är inget fel på den.
Jag har bara ingen användning för den längre :)

Skönt med sista natten i natt och sen ledig i 4 dagar :)

Måste storstäda och tvätta -.-
Sen ev. lite party hos mig på fredag :)

Måste köpa soffa!
Ingen som har en billig 3-sits till mig? :)

R <3

//Sandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0