Trattar.

Fy fan va allting går bra för mig.

Först jävla internet och telefon som är skit!
Sen jäveln som lurar på mig massa skit från tele2 på stan och skriver dessutom fel nummer.
Och nåt pucko som snott min tvättid idag också.

Det är ju jävligt bra!

Det är ju inte så att jag behöver tvätta mina kläder innan vi drar till gbg..
Och vem fan går och snor någon annans tvättid när jag är den enda på hela veckan som har en bokad tid :S
Kan ju boka en egen tid vilken jävla dag som hellst.

Och det där jävla Alltele...
Kan ju rekomendera att inte täckna nåt hos dom iaf.
Om det är nåt fel så säger dom bara att felet är hos en själv.

Nu ska jag lyssna extra högt på musik och sjunga ur mig mina aggressioner!

Längtar för övrigt som faaan till Göteborg och Metaltown! <3

there is a sun shining through..


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0