Wiie!

Har kommit hem från jobbet för en liten stund sen.
Ska göra mig i ordning för sängen strax ^^

Skönt så inihelvete att komma hem till sitt egna hem och kunna göra vad man vill när man vill :D
LOVE IT! <3

Rätt nöjd med hur det ser ut också :)
Fast måste ju köpa en soffa!

Ska ha kassaträning med Pernilla i morron vid 3, så man kan få lära sig det nya kassasystemet -.-

Och Ellenii ska jobba i natt och i morron natt med mig och Linda :D
WIIE!

Ne nu ska jag sluta mysa med älsklings tröja och lägga mig i sängen istället :)

Godnatt! <3


En liten bild på hur det ser ut ^^

Kommer nya när jag tagit fler :)
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Robba

Ahaaa min tröja är kvar hos dig (i) :P undra vart den va :P

men vadå kassa träning imorn vid 3, ska du till skavsta nu på dan asså ? ><



2010-06-02 @ 13:22:37
URL: http://puppann.blogg.se/
Postat av: Ellenpropellen

:D

Förstår att det är skönt, jag vill också ha egen lägenheeeeeet! :( :P



Nu ska vi snart jobba ihooooop, jippie :D <3

2010-06-02 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0