<3

I morron kommer älskling hem!
Och tar med sig en, förhoppningsvis, fungerande tv till mig :)
Så man kan titta på idol som normala människor och slippa kolla på internet -.-
Haha

Jag har världens träningsvärk i mitt vänstra ben också, tack vare bowling i 2 timmar igår ^^
Men det va kult så man får väl ta lite smärta xD

Tusse och Zingo är nog dom underbaraste små liv man kan ha :)
Myser massor!
Men härjar en hel del också! ^^
<3

I morron ska jag till tandläkaren 12, så måste upp senast halv 11 -.-
Men vafan, får vara nöjd att man slipper betala iaf :D
Har sånt där avtal nu så ska betala 93 kr/mån.
Skulle fått lägsta men fick hoppa upp en "klass" bara för att jag har piercing -.-
Men men!

Ska nog lägga mig i sängen strax så man kan somna i normal tid :)


<33

Zingo va så himla söt idag.
Jag tyckte att det såg ut som att han hade nåt rött i munnen,
så jag tog tag i honom för att kolla, men då va det en liten tunga som stack ut ur munnen ^^
<3

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0