Sjuk.

Hatar att vara sjuk!
Vaknade igår vid kvart i 12 med världens värk i magen.
Till slut kunde jag inte ligga kvar i sängen utan va tvungen att gå och spy ><
USCH!!
Pratade med Ellen på eftermiddan och frågade om hon kunde jobba för mig.
Och så snäll som hon är så kunde hon göra det :)
Så jag ringde jobbet och sjukanmälde mig och berättade att Ellen kunde jobba.

Sen tog det ju sin lilla tid innan man somnade på kvällen eftersom jag sov till klockan 4 -.-

Men idag har jag sovit som aldrig förr!
Märks att man inte mår riktigt bra.

Men hoppas att det är påväg att gå över nu så jag kan härja lite på lördag och sen jobba på måndag igen.

Tack och lov att jag har mina små raringar! Dom gör mig lycklig även fast jag är sjuk <3


<3

<3

I morron kommer StorÄlskling hem! <33
Äntligen!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: StorÄlskling

Haha du kan va stor xD <3

2010-09-17 @ 07:59:05
Postat av: Sazzy Guns from RokkDollyz

Vilka sööwta kissar! :)

2010-09-19 @ 17:25:32
URL: http://rokkdollyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0