Måndag.

Zumbade förut och körde passet som är ca 50 min istället för 20.
Det va nästan mindre jobbigt.
Men 20 min passet är mycket högre tempo på ^^

Va kul och köra nåt nytt också :)




Åh, hallå energin!?!?
Hatar att jag blir så jävla slö av att vara arbetslös.
Det är väl då man borde ha all energi och vilja sysselsätta sig?
Ne, inte jag tydligen.

Ska iaf ta och Zumba lite snart.
Sen städa och ta upp mitt julpynt!
Det lilla jag har x)

Och jag hatar folk som hör av sig om lägenheten och sen bara skiter i det.
Eller hittar nåt annat utan att höra av sig och säga det.
Fan.
Blir ju förbannad.

Längtar iaf tills vi ska flytta!
Kommer bli så jävla skönt!
Och det kommer bli roligt att fixa i ordning också :)

Hoppas att katterna klarar av flytten utan problem.
Tror att Tusse kommer göra det iaf.
Mindre säker på att Zingo gör det.

Hade skitkul i fredags!
Tack alla inblandade ^^


Vi är så snygga! haha <3


Hahaha! Jag älskar den här bilden :D <3


Jag och Idis :D <3

Och jag gillar inte att det blir mörkt innan klockan ens är 15!
Tror att det har mycket att göra med min brist på energi.
Att det är så mörkt och trist nästan hela dan.. -.-

Men nu ska jag sätta igång!



//Sandra

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vad roliga bilderna blev! :D Vill att vi ska kunna ha så roligt varje helg ju! <3

2011-12-07 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0