Onsdag.

Va ute med Chevy i 1 timme och 15 minuter förut.
Så nu har jag ont i mina ben bara för att jag har skitskor på mig när jag går.
Måste köpa ordentliga skor!
Fotade henne lite idag med, fast bara med telefonen.
Men hon tyckte att det va lika tråkigt iaf haha.




Finis :) <3

Har en köpare till lägenheten nu också!
SÅ JÄVLA SKÖNT!
Och ringde runt förut och skulle kolla lite hur man ska gå vidare osv.
Men så klart så va inte hon jag skulle prata med inne.
Så lämnade iaf nummret så får hon ringa upp!

Känns lite vemodigt att sälja lägenheten ändå.
Men kan ju inte ha 2 lägenheter :D
Haha.

Och jag ser verkligen fram emot att flytta till den nya lägenheten!
Köpa in massa nya saker och få det lite mer lyxigt :)
För både oss och djuren! :)
Och jag vill köpa en stor klätterställning till katterna!
Det skulle dom gilla :D

Typ den! :D ååååh!

Vill göra knäck!
Men har för ont för att orka gå till affärn just nu iaf ^^

Woho, nu ringde hon upp från HSB när jag sitter och skriver haha!
Så det va ju bra att dom va snabba iaf :)


och en liten egobild bara för att ;D




//Sandra

Kommentarer
Postat av: Elleniii

Hahah jävlar vilken klätterställning! :D Den skulle nog Disa också älska! Galet cool var den :) Och bilden på dig var jättefin, ville bara säga det :)

2011-12-15 @ 00:08:31
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0