Tisdag.

Jaha...
Påt igen bara..
Ska till vetrinären och hämta provrör och grejer.
Urinprov IGEN.
Men vetrinären sa sist att det va sån sak som kan komma tillbaka.
Så då är det väl det då.
Hoppas att man kan få nån behandling som räcker längre än 1,5 månad den här gången bara.
Tycker sjukt synd om Zingo!


Vi antar ju att det är han igen.. <3

Tusse är ju lite mongo så han fattar ju inte så mycket kring omvärlden :)
Hihi, min lilla Prutt. <3

Om ett tag ska jag ner på stan med Systrarna och köpa lite julklappar till släkten.
Ska bli mysigt :)
Får hoppas man hittar nåra roliga grejer!

Det är bara 4 dagar kvar nu!
Ska ut till mamma och pappa på fredag och ha lite knytismys också.
Lite försmak på julen och klä gran osv :)
MYS! :)

Inte långt kvar till flytt heller!
Börjar pirra lite i magen måste jag säga.
Ska bli riktigt skönt!
Men jag kan inte bestämma mig för vilken klädderställning jag ska köpa till katterna!
Svårt val det där.
Haha!


Mitt nya skal är så jäkla coolt! haha :D
Och jag med som matchar ;)




//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0