Torsdag.

Idag åkte jag och Robba till NyköpingsHem och hämtade nycklarna till nya lägenheten :D
IIHH!!! :D
Nu längtar man ju inte så lite direkt ^^
Åkte dit en sväng för att mäta ut hur stor tvättmaskin vi får plats med.
Och så får vi nytt golv i vardagsrummet.
Blir kanon :D

Åkte till Elgiganten och kikade lite.
Sen drog vi ner på stan och gick runt lite med Fredde.
Sen åkte vi hem.

Vid ca halv 5 kom Ellen till mig :)
Jag rakade i ordning hennes sidor och snackade lite och sen åkte hon vidare ^^

Har hittat en ny klätterställning till katterna som jag vill ha!

Perfekt!

Om den får plats och allting annat också såklart.
Men den skulle passa mina odjur hur bra som hellst! :D

För övrigt så har Zingo fått börja äta medicinen igen.
Men den här gången har vi fått kapslar också som han ska käka föralltid sen.
Först samma medicin som sist i 10 dagar.
Och sen 1 kapsel/dag i 4-6 veckor och sen 1 varannan dag.
Så hoppas att det funkar som det ska! :)

Snart är det lördag och nyår också!
Ska bli riktigt trevligt!
God mat och roligt sällskap!
Längtar!

Nu ska jag kolla vidare på Body of Proof.
Riktigt bra serie :)



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0