Fredag.

För er som undrar hur det har gått med Zingo:
Va hos vetrinären i tisdags.
Hon hittade ingenting på Zingo, han såg jättefin ut.
Men vi skulle försöka fixa ett urinprov,vilket inte va det lättaste haha!
Fick en påse med plastkulor som vi skulle ha i lådan istället för sanden.
Hade honom inlåst mellan klockan 9 och 14.45 typ
Men inget kiss!
Så vi släppte ut honom för vi fick lämna in provet senast 16.
Men då gick han på vanliga lådan och sätter sig istället och Robba ropar på mig!
Så jag hämtar ett dl-mått som jag sätter under honom när han sätter sig för att kissa!
hahaha.
Han tyckte nog inte att det va okej, så han gick ur lådan och la sig bredvid istället xD
Vi satte honom i lådan igen och han satte sig för att kissa, igen.
Och jag satte måttet under honom och då träffar han rätt i och det blev en halv dl kiss xD
Så vi skyndar oss till vetrinären och lämnar in provet.

På kvällen ringde dom och berättade att han hade för mycket röda blodkroppar i urinen.
Dom ska ha under 0 (vilket för mig är inget) men han hade 6-15 st (mycket va 30 sa hon)
Så vi fick hämta ut recept och medicin till honom i onsdags som han ska äta i 10 dagar.
Hoppas verkligen att det försvinner då :)


Min Zingo <3

Nästa vecka ska jag ta tag i träningen!
Börja zumba igen! :D
För nu har förkylningen gått över :)
Kanske man kan få komma i form igen xD
Kan man ju behöva!

Vill flytta!!
Blir mer och mer sugen!
Får en del fixat i nya lägenheten också, så det är skönt! :D

I morron blir det lite party hos Linda.
Ska bli kul!
Spela spel och ha sig xD








<3


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0