Onsdag.

Jobbade till 10.30 idag.
Skönt!
Va och kollade på en lägenhet på solbergavägen och den va faktiskt väldigt bra.
Mycket mycket bättre än den förra vi kollade på iaf. Usch.
Så nu blir man ju lite sugen på att flytta.
Skulle vara himla skönt att bo större.
Även fast jag trivs för jävla bra i den här lägenheten.
Mindre sugen på att flyttpacka också!
Har så mycket skit :D
Haha.

Får fundera lite över den andra :)
Måste också skriva brev till föreningen och se ifall man kan få hyra ut den här i andra hand.
Vore ju bra!

Någon som skulle vara intresserad av en jättefin 1a på 40,5 kvm i oppeby att hyra i andra hand? ^^

Snart kommer lille mami och lämnar lite gott till mig och dricker kaffe :)
Sen ikväll blir det lite mat hos svärmor.

Blir arbetslös om 9 dagar...
Det suger ju.
Men men.
Får förhoppningsvis komma tillbaka nästa år :)

Så sjukt sugen på att skaffa hund...


Bland det sötaste jag sett tror jag!

Åhh! ><
Blir sur på sånna som lägger ut annons på blocket och ber en maila sen svarar dom inte ens..
Aja.

Nu ska jag kolla klart på Zookeeper iaf!
Haha.




Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma



//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0