Tisdag.

Lite mer än en vecka sen jag blev arbetslös.
Känns väl inte så illa just nu.
Hade fullt upp förra veckan och nu har jag blivit sjuk.
Så det suger ju förståss.
Men det går ju över ^^
Hade dock tänkte Zumba både igår och idag.
Och det går ju inte när man är sjuk -.-
Får bli när man frisknar till! :)

Börjar bli mer och mer sugen på att flytta också!
Fast måste få min nuvarande lägenhet såld!
Ingen som är eller vet någon som är intresserad av en etta i oppeby? :)


Några bilder på hur den ser ut iaf.

Igår va det 2 månader kvar till julafton.
Jävlar va tiden går fort alltså.


Kan aldrig få nog :) <3

Det är tur att dom finns här och roar en när man är sjuk :)
För dom är ju inte direkt normala <3


Ibland skulle jag vilja vara 18 igen.. Men bara ibland.

Ne nu ska jag duscha så man kan känna sig som människa igen!
;D





Vet inte vad jag ska tro om dig...
Vet inte vad du håller på med...








//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0