Onsdag.

Sitter här och vill skriva nånting.
Men kommer inte på nåt vidare roligt att skriva.

Nytt år, nya möjligheter. Som man brukar säga.

Har målat klart i nya lägenheten nu.
Blir sjukt bra :D
Behöver bara fixa till lite småsaker. Men annars helt klar!

Nu suger det i flyttarmen kan jag säga!
Ska väl börja rensa och sortera lite i morgon hade jag tänkt mig.
Så måste hämta flyttkartongerna hos Ca Be! hihi
Sen blir det och börja flytta i helgen.

Vill bara ha in allting NU i nya lägenheten så man kan börja göra i ordning :)
Och åka till IKEA och handla lite!

Igår köpte jag biljetter till mig och Ellen till Alesana, we came as romans och några fler.
Ska bli jävligt kul och se Alesana! :D

Ne nu orkar jag inte skriva mer.
Får idétorka haha.

Ska se på Body of Proof istället!


Zingo fick sig ett litet tält innan jag sålde kamerastativet haha :)


En liten sväng i garderoben också. Det va väldigt intressant!



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0